fjortondemars:

summer 2012.
 

Ja, vad har jag haft för mig de senaste veckorna då? Jag har pluggat, festat, umgåtts med min nära och kära, övningskört som en idiot, festat lite mer och fått mitt hjärta krossat. But isn't that the beauty of the teenage years?
 
Sista terminen av skolan någonsin är igång och jag har nog aldrig varit mer taggad på studenten som jag är nu men jag vet att jag vill gå ur skolan med betyg som jag är nöjd med så det är bara att köra på de sista veckorna (bara 10 kvar!!!).
 
Imorgonkväll ska jag och en vän gå ut och käka lite go mat och bara mysa och sen på lördag så ska jag på infyttningsfest i Göteborg så jag har en mer än rolig helg att se framemot!

xoxo
 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0