tuesday:

Me and my best friend on new years eve.
 
I torsdagskväll fick jag alltså min julklapp från Spencer i USA. Jag fick världens finaste/personligaste/sötaste film jag någonsin har sett och jag insåg hur mycket jag faktiskt saknar honom. Han åkte runt på olika ställen i Wendell och pratade om olika minnen på olika ställen, Vänner och familj hälsade till mig, jag fick se hur han har det nu på college och han spelade några låtar som var "våra" under tiden jag var där. Sen fick jag även lite annat smått och gott från honom.
I fredags skulle vi ha gått ut men efter mycket om och men så hade jag, Niclas och Alex filmkväll hemma hos mig. Kan ni förstå att INGEN av dom hade sett Baksmällan?! Galet! Så den och en anna film hann vi se innan jag skulle hem till O för att spendera natten där.
Lördagen såg ut att bli årets tråkigaste dag men vid 8 frågade Emmy om jag skulle med till Göteborg. Jag följde med och det visade sig bli en så jälva grym kväll! Sjukt roligt folk och grym musik!
Under den natten blev jag sjuk så under hela söndagen och måndagen låg jag med halsflussliknande skit i soffan och rörde inte på mig. Jag är aldrig seriöst sjuk men i vinter har jag haft; Influensan, Vinterkräksjukan och nu halsfluss. Tummen upp på det!
 
Nu ska jag gå och lägga mig och kolla på ett eller två avsnitt av vänner innan jag somnar.
 
 
xoxo

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0