trettondeapril:

I miss America today...
 
Idag är en sådan dag då jag verkligen uppskattar att jag har en blogg. Ikväll har jag gått igenom alla inlägg från när jag var i USA (no life, jag vet) och jag älskar att läsa om det! Alla minnen kommer tillbaka och jag kommer ihåg den exakta känslan jag hade när jag skrev det inlägget, grym känsla!
 
Annars då? Jodå, livet rullar på med plugg och student och allt annat grymt som väntar inom bara några veckor!
Livet och våren är på topp just nu så det är bara att glida med och njuta för fullt!
 
++ Projektarbetet är klart, done, finito
+ Studenten och balen som bara kommer närmare och närmare
+ 20 om mindre än en vecka!
+ Helgen
+ Livet generellt just nu
+ Min OnePiece
 
- Allt jälva plugg... men det är snart över!
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0