it doesn't mean i'm lonely when i'm alone:






Me and Tracee on our well-needed girls night last weekend! Beauty and the Beast 3D

Nu sitter man här igen och man har inte bloggat på länge igen... Så vad har hänt den senaste veckan då?
Jo, Basketmatcher, Häng med världens finaste killar, mer basket och lite mer häng. Livet här börjar kännas mer och mer som vardag. Jag gör pretty much samma saker varje dag men jag klagar absolut inte! Jag gillar allting här så himla mycket bättre än vad jag gör hemma! Det känns verkligen som om jag har hittat hem på något sätt...

Idag hade vi en Senior Retreat igen (teambuilding i klassen). Kände mig mycket involverad den här gången och under vissa stunder och frågor kände jag att halsen började tjockna till och jag kämpade med att hålla inne tårarna. Jag har en så himla fin klass här asså! Även om det finns cliques och alla inte pratar med varandra varje dag så kunde man ändå känna att man kunde säga vad man än kände för idag utan att känna sig dömd och man visste att det som sas där inne inte lämnade aulan...

Ikväll spelar Tracee sin sista basketmatch ever in her Wendell jersey och jag ska naturligtvis vara där and support her. Lite sorgligt på något sätt.. Allting börjar närma sig Graduation och folk taggar som fan! Och här sitter jag och vill inget annat än att den dagen inte ska komma, för när den dagen kommer så är det inte länge kvar innan jag åker hem till Sverige igen. Visst är jag också taggad för Graduation och att få throw my hat up in the air but there are so many mixed feelings about that week in the end of May...Ahhh!
Men jag ska bara njuta av varje stund jag får på det här stället och göra det bästa utav varje dag!
På lördag åker jag till Sun Valley med en kompis och hans familj och jag är galet excited! Åka skridor och äta god mat!

Ne, nu ska jag göra mig i ordning och sen åka iväg till Tracees game. Wish her good luck!!

-Love

Kommentarer
Postat av: Linn

älskar din blogg.

2012-01-28 @ 21:50:18
URL: http://aplaceinthisworld.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0