you stole my heart:


NYC Aug 2011.. I'll be back soon

Idag gjorde jag 3 av 6 finals. Failade på 2 av dom skulle jag tro...Honors Govenrnment, Digital Animation och Library Aid idag. Fitness, Current Events och English 12 imorgon. Har inga direkta finals i dom så det känns som om jag gick på helg idag! Galet skönt! Jag längtar till helgen och helgens planer.
På fredag ska jag och vsyster ha en tjejkväll för jag har inte sett henne på galet länge och hon har det lite jobbigt med andra saker så jag ska ta ut henne på mat och bio :-)
En kompis kommer hem från college ikväll också så jag ska försöka hinna se honom något innan han åker igen. Antagligen på lördag om min date blir inställd Hahah..

Ne nu orkar jag inte sitta här längre. Alldeles för lite tid kvar här för att sitta inne vid datorn. Hörs lovers!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0