last couple of days in wendell:

 
 
Lite bilder från min goodbye party där folk kom och gick hela kvällen och jag kände mig verkligen älskad.
packa...
Sista middagen med världens finaste värdfamilj.
Lagom glad tjej precis innan vi lämnar Wendell...
 

Fredagen innan jag åkte hade jag min lilla "fest". Jag ordnade lite snacks och dricka så fick folk komma och gå som dom ville. Och så många och fina människor som kom! Jag blev så himla glad och förvånad att så många kom förbi. Folk jag inte ens kände så väl kom och sa hejdå. Alla stannade inte hela tiden men det var alltid några där vilket gjorde mig så himla glad! Jag hade verkligen inte insett hur fina vänner jag hade funnit!
På lördagen packade jag ner de sista och sen gick jag och mina familjer ut på middag. Så fint och så sorgligt var det. Jag saknar dom fortfarande varje dag! Kvällen spenderades hos Spencer med hans fina familj.  Gaby kom förbi en stund också så hon och jag satt och pratade i två timmar innan jag gick in och la mig bredvid Spencer för en sista gång.
Innan vi lämnade Wendell på söndagen åkte vi förbi kyrkan en sista gång och grät lite med dom galet fina tjejerna som finns där! Alla är verkligen hur gulliga och snälla som helst och det var svårt att lämna dom. Jag började gråta, mamma började gråta, min värdfamilj började gråta, alla grät. Världens sämsta dag...
Jag kände att jag var tvungen att se Spencer en sista gång så vi svängde förbi hans hus innan vi åkte. Jag var bara där en kvart men den kvarten kan ha varit den längsta och jobbigaste ever!
 
Jag, mamma och pappa skulle nu ut på våran ROADTRIP! Vi började i Yellowstone och avlutade i New York med stop i Salt Lake City och Chicago.
 
Och med det var mitt Amerikanska High School år över. Det gör mig fortfarande ledsen när jag tänker på det och jag vill inget annat än att åka tillbaka! Jag lärde mig så mycket om mig själv! Jag lärde mig att vara ansvarsfull och självständigt. Jag kom ut ur mitt blyga skal och jag är mer social idag än vad jag någonsin har varit. Det var 10 månader av ren lycka och jag ångrar INGENTING jag gjorde eller sa.
Det var verkligen det bästa jag någonsin har gjort!
Jag älskar och tackar er alla för att ni har läst min blogg under året och att ni har stöttat mig genom allt.
 
Vad händer nu då? Ska jag fortsätta blogga här eller ska jag starta en ny och låta den här bloggen få vara en "USA" blogg?
Skulle ni vilja läsa om våran lilla roadtrip genom USA? Vill ni läsa om mitt "nya" vardagsliv nu när jag börjar sista året på gymnasiet? Vad vill ni läsa?
 
Tack för allt igen!

Kommentarer
Postat av: A

Det skulle vara jätteroligt om du skrev om roadtripen och om du fortsätter blogga om ditt liv i Sverige :)

2012-08-22 @ 16:30:11
Postat av: rebecca

Jag tycker att det vore roligt om du fortsätter blogga här, och den där roadtripen vore intressant läsning! :D

2012-08-22 @ 16:40:13
Postat av: B

Håller med ovannämnda! :D

2012-08-22 @ 16:56:13
Postat av: Selma

Det kommer vara bra och ha ett ställa att skriva av sig om alla usa tankar. Så var det i alla fall för mig

2012-08-23 @ 19:37:20
Postat av: emilia

Allt bra ? :)
Kram

2012-09-09 @ 15:58:33
URL: http://emiliasofia.blogg.se
Postat av: Cecilia

Vill gärna höra om roadtripen och om livet här i sverige. också skulle jag vilja veta vilka blev/är dina bästa vänner under året? < - ett inlägg om det ;)Kram

2012-09-21 @ 15:58:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0