school:

Sitter just nu i skolan och bara vantar pa att fa komma hem! Ikvall aker jag och mina fina vanner till California for varan Senior Trip och idag ar det min FODELSEDAG! Jag har haft varldens basta dag och klockan ar bara 12.30! Dom har sjungt for mig i tva av tre klasser och folk som jag vanligtvis inte pratar med sager grattis i the hallway. Jag har mer vanner av vad jag antagligen trodde jag hade. Ne, nu ringer klockan om typ 3 minuter och jag gar pa lunch. Sen vantar bara 2 lektioner innan jag kan aka hem och ata tarta och packa det sista. Jag at galet taggad pa helgen och livet just nu!

Uppdaterar nar jag kommer hem igen!
PUSS!

Kommentarer
Postat av: Malin

Grattis på födelsedagen!! :D

I efterskott :)

2012-04-20 @ 09:02:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0