we are far from home.




Första och sista gången jag fyller i en sånhär lista. Sorgligt vad en sjukdom kan göra...

1. Hur gammal är du om fem år? 23 år.
2. Vem var den sista du träffade? Min värdmamma.
3. Hur lång är du? 165cm..
4. Vilken var den senaste film du sett? Bad Teacher.
5. Vem ringde du senast? Case.
6. Hur löd ditt senaste sms och till vem? U ok? Tylor.
7. Var är dagens planer? Victoria och andra sköningar kommer nog hit.
8. Föredrar du att ringa eller skicka sms? smsaaaaaaa.
9. Är dina föräldrar gifta, sambos eller skilda? Skilda.
10. När såg du senast din mamma? För länge sen.. över en månad nu.
11. Vilken ögonfärg har du? Blå/Grön/Grå.
12. När vaknade du idag? 9.30.
13. Har du någon gång hittat en katt? Hittade en igår faktiskt!
14. Vilken är din favoritplats? Västkusten eller ett ställe som jag har hittat här. En utsiktsplats över the canyon.
15. Vilken plats föredrar du minst? hallen.
16. Var tror du att du befinner dig om tio år? USA.
17. Vad skrämde dig som barn? Tomten och clowner.
18. Vem fick dig att skratta senast? Tracee.
19. Är du för ung för att äga vinylskivor? Ja, men jag har lyssnat på dom med egen vilja.
20. Har du stationär eller bärbar dator? båda, men därbar här i usa.

Svaren från frågestunden kommer nog upp på söndag eller tidigt nästa vecka.
Nu ska jag försöka göra lite nyttigheter här, seeya!

Kommentarer
Postat av: Nadine

ååh hur var bad teacher filmen? hoppas att du mår bättre snygging<3

2011-09-24 @ 16:25:17
URL: http://flattt.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0