sparks fly.













I eftermiddags när jag och Tracee letade efter outfits inför Homecoming så sprang jag på TJs (värdbror) Studentmössa. Jösses vad taggad jag blev!!
Ikväll åkte jag till skolan för Powder Puff practise. På onsdag ska alltså tjejerna spela en footballsmatch och killarna ska vara cheerleaders! Jag hade gärna varit med men min fot är fortfarande dålig :-(
Åkte sedan med Case hem (Han bor i ett mansion btw, typ iaf) och spenderande kvällen där.

Idag har jag varit i usa i exakt en månad. Jag är gladare än nånsin. Jag är lyckligare än nånsin. Jag mår bättre än nånsin.

Kommentarer
Postat av: Julia

Detta har abolut inget med att vara utbytesstudent att göra, men kände att jag bara måste säga det!;P Ditt hår är så jäkla fint! Älskar´t!:D

2011-09-15 @ 19:46:05
Postat av: Anonym

Case = din pojkvän? :)

2011-09-26 @ 06:43:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0