if there's love, just feel it.










My very first footballgame tonight.

Uppdatering.
I tisdags hade vi Senior Retreat (teambuilding i klassen). Folk delade med sig om riktigt tunga saker och jag insåg hur himla lyckligt lottad jag är. Jag har en hel familj som älskar mig över allt annat. Det har funnits mat på bordet under hela min uppväxt. Här är det vissa som har föräldrar i fängelse. Andra har blivit övergivna av sina föräldrar. Många här är väldigt fattiga och bara antar att jag är stenrik som hade råd att åka som utbytesstudent. Jag är inte rik för fem öre men jag har haft en väldigt bekväm uppväxt och det har jag min fina mamma och pappa att tacka för. Tack för att jag får vara eran dotter. Jag satt och grät när fina människor berättade om sina jobbiga saker. Sjukt modiga var dom och jag ser upp till dom som har kämpat sig igenom allt jobbigt. Ni är mina förebilder.

Det finns en person här som får mig att må lite bättre än de andra. En person som jag har känt i knappt en vecka men det känns som om jag har känt den personen i forever... Jag mår bra.

Ikväll var det dags för säsongens första footballgame på hemmaplan. Flera vänner är med i laget och jag var taggad som fan!  Åkte dit med TJ och träffade Tylor eller Tavlor som jag kallar honom. Satte mig sedan med Victoria, Gabbi och andra goingar! Jag tycker inte vi behöver prata om reslutatet...
Efter matchen hängde jag lite med Case innan jag och Tracce åkte och träffade Spencer för lite frozen yogurt. Han fick även smaka på Djungelvrål och han hatade det inte!

Imorgon väntar först shopping och sen häng med min favorit (än så länge iaf)

Puss på er alla där hemma och hoppas ni har det lika bra som jag har det!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0