hear my thoughts in every note.








last night.

Igår var roligast på länge! Well, varje helg är sjukt kul här så...
Började med att vi körde vilse i ungefär en timma. Jag var coollugn hela tiden. Satt och sjung med till musiken och bara njöt utav de amerikanska vägarna, hahah.
Vi kom iaf fram och jag hade det jättemysigt hela kvällen! Träffade en annan utbytesstudent från Bolivia, Manuel. Han sa att jag hade jättebra spanska. JAG! Alexandra, kan du fatta det?? Han gjorde min kväll.
Åkte hem runt 12 med fönstren nerrullade och armarna utanför med hög musik i bakgrunden. Grymt lyckad kväll.

Tänkte ladda upp den första delen av frågorna ikväll, så stay tuned!

Kommentarer
Postat av: Anonym

Hahahha sa han att du har bra spanska? :D

Vem vet, kanske men jag tror han flörtade med dig. ;)

2011-09-26 @ 16:24:06
Postat av: Alexandra

Hahahha sa han att du har bra spanska? :D

Vem vet, kanske men jag tror han flörtade med dig. ;)

2011-09-26 @ 16:24:38
Postat av: hejhopphästgalopp

eller så va du bra. eller så va han hög.

2011-09-27 @ 11:54:15
Postat av: Anonym

Jag skulle tippa på hög!

Eller så flörtade han! ;) :D

2011-09-27 @ 11:57:49
Postat av: Anonym

Btw senaste kommentaren är postad av: Hejhoppgummisnopp. :D

2011-09-27 @ 11:58:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0