love only makes us stronger.



Idag var en underbar dag!
Vid lunchtid träffades alla seinors i aulan för att prata och beställa gown och cap för graduation!!!
Åh va jag var lycklig under dom 40 minuterna. Jag satt där bredvid en underbar kille på ett underbart ställe och är mitt uppe i min dröm. Det här är vad jag har drömt om. Att få gå på en vanlig high school i usa. träffa nya människor. Få kasta mössan upp i luften som man ser i filmer. Vi fick se på små filmer om graduation och jag satt bara och log. Jag är så sjukt lyckligt lottad att jag får göra dehär och jag njuter verkligen av varje tillfälle. Ibland kan jag komma på mig själv om vart jag är och vad jag faktiskt gör. Att jag är där jag har velat vara sen jag var 11 år gammal. Jag är lycklig och stolt♥

Kommentarer
Postat av: anna :)

Hejsan! Skulle vara roligt om du kunde lägga upp ditt "personliga" brev som du skickade när du skulle bli ubytesstudent. Alltså brevet alla familjer får läsa. Ska själv skriva ett men tycker det är sååå svårt så skulle verkligen behöva lite inspiration/tips på vad man kan skriva och ta med :)

2011-10-18 @ 11:54:50
Postat av: Alexandra Kjellman

Är inte graduation till sommaren? Börjar det förberedas redan? =)

2011-10-18 @ 18:38:25
URL: http://alexandrakjellman.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0