crazy.


My very first fortune cookie.

Måste bara berätta om i torsdagskväll!
Började med middag ute i solnedgången med vfamiljen. Älska när det är sol fast svinkallt!
Vi åkte sen och plockade upp Victoria. Dom släppte sedan av mig vid skolan där det var JV-game och Case väntade på mig. Vi åkte till hans brors hus och bara myste och kollade på tv. Vid 10 ringde Tracee och sa att dom skulle TPa en killes hus och frågade om jag vill följa med. Duuh! klart jag ville! Så vi, Victoria och två andra tjejer åkte ut i ingenstans med en bil full av toalettpapper för att leta efter hans hus. Haha, vanligttvis så ska man veta innan vart han bor... Jag fick ringa Case och fråga, Hahahahhaha. Iaaaff,när vi kom till en dead end och skulle vända så poppar en kille på cykel upp!!! herregud va rädda vi belv. Vem är ute och cyklar mitt ute i ingenstan mitt i natten?? (22.30 men ändå..) tjejerna skrek och jag bara började skratta! Tracee körde en bit till för att vända på någons tomt men där sitter världens läskigaste kvinna ute och röker. Hon reser sig upp väldigt fort och går mot oss. Vi skriker och Tracee försöker vända så fort som möjligt och vem kommer inte fram då igen? Killen på cykeln!! Vi bara skriker och skrattar och vi åker därifrån snabbt som fan. Sen fick vi även för oss att vi var förföljda av en polis...
Sammanfattning: Från lugnt mys med Case till Kaos med 4 tjejer. Helt grym kväll!

ps. Vi TPa aldrig hans hus och det var ingen polis efter oss.
ps2. Ni fattar nog inget av texten men whatever, jag behövde bara skriva av mig lite.
Puss och Godnatt!

Kommentarer
Postat av: Alexandra Kjellman

Haha, låter ju klart som en händelserik kväll!

2011-10-17 @ 19:34:04
URL: http://alexandrakjellman.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0