i got that girl from overseas:




Halloween 2011.

+ Logan och Salt Lake City imorgon och lördag.
+ Ingen skola imorgon.
+ Snygga killar på Walmart.
+ The Big Bang Theory in class.

- Jag har haft huvudverk hela dagen som verkligen drog ner allt..

Åh, idag fick jag min först riktiga dos av high school drama också. Ett rykte om mig som inte riktigt stämmer. En sak som jag tydligen gjorde på en fest i helgen. Det som gör det ännu mer roligt var att jag fick höra det från en tjej som inte var där som hade fått höra det från en annan tjej som inte heller var på den festen, Hahah. Vad kan man göra än att skratta åt det och bara njuta av the high school life?

Iallafall så är jag ledig från skolan imon. Jag, vsyster och vmamma ska åka till Salt Lake City och sedan vidare till Logan, Utah för att hälsa på vbror med familj. Ska bli sjukt kul att träffa ännu en vbror!!!!

ps1. Jag really suffered med svenskan i dehär inlägget...
ps2. För er som inte trodde att jag klädde ut mig för Halloween tror fel! Klädde ut mig som en fånge (orange dräkt, youknow) på en fest i fredags.
ps3. Jag pratade i sömnen i natt, PÅ ENGELSKA!! hahah Gjorde min dag lite...


"If you can dream it, you can do it!" -
Walt Disney.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0