friday/saturday.










Friday night in Gothenburg/Chillin' in brunnsparken on saturday.

Äntligen har man ett normalt fungerande internet!

Galet mycket har hänt sedan jag bloggade senast.
Jag har sovit över i en väns lägenhet i göteborg och haft det underbart med två fina vänner.
Jag har hängt i brunnsparken.
Jag har varit på infomöte med explorius.
Jag har varit på stranden inpå småtimmarna med vänner.
Jag har tagit hand om min sjuka hund.
Jag har pluggat.
Jag har fått en OnePiece.
Jag har klippt mig kort(!)
JAG HAR FÅTT MIN FAMILJ I IDAHO, USA! GALET TAGGAD!!
Plus massa annat onödigt drama -.-

Tråkigt att klaga på livet egentligen.
Nu har jag tre veckor på mig till sommaren.
Hejdå socialt liv och hej skolböckerna, men förhoppningsvis är det värt det! ;-)

Hörs snart igen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0