a month of happiness.


Jag firade min 18års dag med världens finaste vänner.


Jag har hängt på mcdonalds med Alexandra.


Jag har åkt longboard i solnedgången.


Jag har varit ute på nattäventyr.


Delat födelsedagskalas med mina fina kusin Emilia.


Sovit på mitt hustak med de bästa.


Jag har varit i göteborg med Alexandra och Sofia.


Jag har varit alldeles för mycket på stranden inpå småtimmarna med fina vänner.


Jag har klippt mig korthårig.


Jag har spenderat världens bästa helg på världens bästa hotell med världens bästa vän.

Exakt en månad har gått sen jag fyllde 18. Världens bästa månad skulle jag vilja kalla det!
Dehär är bara en del av alla saker jag gjort under min första månad som laglig.
Nu hoppas jag sommaren 2011 kommer bli minst lika grym som april/maj!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0