hakuna matata.








today.

+ Mormors historier från när hon var liten.
+ Catching up med min familj.
+ Alex hög på redbull.
+ Skratt.
+ Ensam hemma hela helgen.
+ Flumfilmer i photobooth.

Drog på mig mitt röda läppstift och stack ut på en liten roadtrip (igen) med mina vänner haha. Så jävla underbart att bara dra ut med bilen och lyssna på galet hög musik och titta på folk!

Nu sitter vi hemma hos mig och spelar in galet roliga filmer med disney musik. hahah
Förväntar mig att vi strax ska gå och crasha i soffan.

Hare gött! ♥

Kommentarer
Postat av: Töönt

HEJHEJ!!! :D fin blogg, förgyllar min gråa dag ( dock är den blå ibland) heeejdå!! pööösss

2011-03-26 @ 00:25:35
URL: http://kenzas.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0