a good time.
















I tisdags när vi firade alex som har fyllt 18. Först i slottskogen och sen hemma hos mig.

Idag har jag legat på gräsmattan hos pappa med musik i bakgrunden. Sommarkänsla på det! Kan inte ens tänka på att jag har ett prov till -.-. Skit samma, det går som det går för nu är det faktiskt sommar!
Sen så kom min muppzor (internt) på besök en liten stund. Vi spelade kort och jag fick stryk i fotboll. Allmänt trevligt med andra ord :-)

Jag har varit ute hela veckan så lite hemmamys med mamma passar utmärkt ikväll. Bra film, go mat och min underbara mamma och min kväll är gjord. ♥


Kommentarer
Postat av: Anna

Vilka härliga bilder! :D

2011-06-07 @ 18:37:34
URL: http://annafilippa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0