reality check.



Verkligen börjar komma ikapp mig nu...
Det känns som om jag har levt i en bubbla i sommar. Tagit var dag som den kommer och inte riktigt oroat mig för vad som ska hända imorgon. Jag har skrattat, badat, gråtit, gått barfota, festat. Jag har gjort pretty much allt man ska göra under en sommar. Men denna sommaren är inte som alla andra. För den 12e augusti lämnar jag allt som jag vanligtvis kallar för normallt och beger mig ut i världen!

Jag kan inte fatta att det bara är tre veckor kvar innan jag sticker! På dom tre veckorna ska jag hinna med en trip upp till Stockholm (ambassaden och andra trevligheter) Jag ska hinna umgås med mina vänner as much as possible,jag ska vara med min fina familj, jag ska dansa tills mina fötter gör ont, jag ska(måste) börja planera min packning osv..

Allting börjar bli verkligt nu och jag hoppas verkligen att jag är redo...


Kommentarer
Postat av: Erika

Har du fått värdfamilj? Kan du berätta om dem i så fall? :)

2011-07-22 @ 13:12:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0