forever & always.

Blogg? What's that?
Jag har inte bloggat på forever men jag har varit upptagen med annat, både jobbiga saker och roliga saker.
Jag har haft finals (slutprov). Jag har firat THANKSGIVING!!! :D jag har träffat ännu en värdbror som kom hem för första gången på två år. Vi har haft huset fullt med familj från all over the place! Jag har njutit av en äkta amerikansk tradition och sett kärlek överallt (I missed my family a little bit)
Jag har shoppat på black Friday och köpt mig en ny iPod touch!

Jag ska försöka uppdatera lite mer men om jag inte gör det, whatever! Haha

PUSS


Kommentarer
Postat av: Karin

Är du och Case tillsammans?

Jag vet att du skrev något om detta förut.

Gillar din blogg :)

2011-12-03 @ 01:54:46
Postat av: Alexandra Kjellman

Härliga bilder! =)

2011-12-03 @ 15:25:18
URL: http://alexandrakjellman.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0