the trojans.




fin va?

Sen jag uppdaterade senast så har jag:
Varit på amerikansk bröllop.
Varit på en bongård i långklänning och flats.
Blivit slickad av en kalv.
Haft movienight i källaren.
Köpt världens skönaste hoodie.
Tränat fotboll.
Träffat nya människor.
Planerat helgen.
Taggat inför skolan som börjar på onsdag.

I söndags åkte jag och familjen King till en bongård. Bröllop/reception väntade aka mycket mat.
Jag och Tracee fick en guidad tur på gården av hennes kusin Caleb (söt). Dom hade världens sötaste kalvar, kossor och ett missplacerat får.
Jag har även tänkt på att de flesta hundar här inte har någon svans... whyy??
Efter mycket mat och många flugor åkte vi hem igen. Det är så himla coolt här! Det är hur platt som helst och sen helt plötsligt så dyker det upp 3 vulkaner! Jag snodde med mig en sten, töntig som jag är.
Idag fick det bli en heldag i soffan med massor av filmer innan jag hade träning. Det var skönt att komma ut på banan igen efter en helgs uppehåll.

Ikväll har jag spelat fotboll med Victoria och Spencer.
Killar är så odiskreta när de flörtar här btw, men det är gulligt..
Vi satt och pratade på fotbollsplanen tills det blev mörkt och kallt och nu sitter jag här i min nya hoddie och ska sätta på en film. Finns inget bättre än att somna in till en film.

Godnatt mina fina vänner.

Kommentarer
Postat av: sandy

Har också varit i USA på resa och shit vad underbart det var! Men skulle nog aldrig kunna klara att vara ifrån så pass länge blir du inte homesick och såhär?:o

2011-08-30 @ 17:19:11
URL: http://sandyle.blogg.se/
Postat av: c i n d y ▲

Fin tröja, var kommer den ifrån? :)

2011-08-30 @ 18:25:47
URL: http://cindyvuong.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0