inspiration



På torsdag morgon är jag i Stockholm och besöker ambassaden. På lördag har jag min avskedsfest. På måndag åker jag och bästis till kungshamn och har det bäst. Resten av veckan går åt till att förbereda mig för de (antagligen) tio bästa månaderna i mitt liv som börjar på fredag (12/8)
Jag har så himla många tankar i huvudet just nu.
Jag är galet taggad på att komma iväg. Att få uppleva New York med andra härligamänniskor som går igenom exakt samma sak som jag gör. Att få komma till min familj i lilla Wendell, Idaho. Att få börja High School.
Men ibland får jag också smått ångest. Varför gör jag dethär? Jag är inte stark nog. Jag kommer att få hemlängtan så fort jag sätter mig på planet. Varför vill jag lämna allt bekvämt och säkert här hemma?  men sen så kommer jag på varför jag skickade in ansökan in the first place. Jag vill ju komma på från allt bekvämt och säkert. Jag vill ju växa som en människa och få erfarenheter som inte alla kanske får. Jag måste verkligen ta vara på den här chansen som alla (verkligen alla) har stöttat mig att ta! Jag är stolt över mig själv att jag vågar att ta den för jag vet att jag inte kommer att ångra mig.USA OM 11 DAGAR!! NU KÖR VI!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0