rain set on fire










last night.

klockan 5pm började min första match i Wendell high schools matchdräkt. Dock fick jag sitta på bänken hela tiden (får inte börja spela förrän nästa onsdag..) och det sög hårt! Jag vill spela nu! Är så sjukt taggad!
Tracee kom och hämtade mig efter matchen och vi skyndade oss in till Twin Falls för att möta upp Tyler, Skyler, Josh och Kelly för bowling. Trevliga människor även om själva bowling gick sådär..
Sen åkte vi till Kiwi Loco och köpte världens underbaraste frozen yogurt som jag toppade med min allra första swedish fish! I'll be back at Kiwi Loco for sure!
Vi satt och hade det allmänt mysigt i gräset på parkeringen och jag lärde dom svenska. Hahah. Skyler var lätt bäst!
Kvällen avslutades crushin' around in Twin med hög musik och inne på Walmart.
Min första amerikanska date var faktiskt bättre än vad jag trodde den skulle vara. 5 toasts!

when nothing goes right, go left!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0