beneath the stars.




New York city.

+ Chocolate chip cookies with my host mom.
+ Sova under stjärnorna och vakna upp till soluppgången.
+ Roadtrip to Utah today.
+ Having the time of my life here.
Om jag tänker efter ordentliget så har jag nog aldrig varit så här lycklig som jag är nu. I just walk around with a huge smile on my face all day..

Kul att ni bara blir fler och fler som kikar in här! Om ni har några frågor så är det bara att ställa dom!

FRÅGA:
Hej!
Har en liten fråga till dig :)
Gjorde du något delstatsval, och vilka i så fall?
Jättebra blogg, och ha ett toppenår i Idaho!
Kram

SVAR:
Hej!
Ne, jag gjorde faktiskt inte det. Jag tänkte att jag hellre ville ha en perfekt familj i en kanske lite "sämre" delstat än en ok familj i typ California :-) Jag är jätteglad att jag inte gjorde delstatsval idag för min värdfamilj är verkligen bäst!
Tack!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0