ten random things.



(tidsinställt inlägg)


1. Jag hatar insekter.
2. Jag har ett kontrakt med min mormor som säger att jag inte får dricka alkohol innan
jag är 21 (jag har klarat mig galant hittills!)
3. Jag har en väldigt liten släkt.
4. Jag kan vara sjukt blyg när jag träffar nya människor men det släpper alltid efter typ 10 minuter.
5. Jag klarar mig inte en dag utan spotify.
6. Jag har väldigt lågt självförtroende.
7. Enligt mina vänner kan jag vara en dramaqueen.
8. Det finns bara en människa som jag faktiskt litar på.
9. Jag är en bättre person idag än vad jag var för ett år sedan.
10. Jag tänker för ofta och för djupt.

Kommentarer
Postat av: nils

Känner igen mig i en hel del du säger! :O Men varför har du ett kontrakt om att inte dricka alkohol innan 21?? Säger det inte för att jag tycker det är dåligt utan är bara lite nyfiken :) I mina ögon känns det lite dumt bara

2011-04-24 @ 00:35:30
URL: http://nilsinamerica.blogg.se/
Postat av: amanda utbytesstudent USA

Har också ett kontrakt med mormor att om jag inte röker innan jag är 18 betalar hon mitt körkort, har aldrig rökt så det kommer inte bli några problem! :) Men har du aldrig druckit alkohol?

2011-04-27 @ 18:32:30
URL: http://amandakingen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0