honesty.




tonight.

En perfekt kväll om jag ska vara ärlig.
Började med hamburgare i solnedgången med Sofia och Viktor. Sen drog vi till playan och hängde där i typ 5 minuter för sen skulle vi hämta Nadine men hon drog med oss till några andra, men det var också trevligt!
Vi slutade iallafall upp hos Nicklas ute i ingenstans. Satt under filtar och hade det allmänt mysigt och skrattade tills magen gjorde ont. Precis som det ska vara!
Kom nyss hem och ska nu sätta på disneyfilmen of the day: Trassel! thihi

GODNATT BABES!

Kommentarer
Postat av: Nils

Sv: En jävligt bra anledning att inte dricka vare och starkt av dig ifall du klarar det :) Som tjej är nog också bara positivt att supa, tror jag själv skulle föredra en nykter framför en som super :) Själv skulle jag nog inte klara det eftersom jag vet vad jag går miste om och dessutom är kille ;) Men all heder åt dig ifall du klarar det :D Kram!

2011-04-24 @ 13:52:31
URL: http://nilsinamerica.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0