complicated.


march 2011.

+ Vitamin well.
+ Åka kunna åka med takluckan öppen utan att frysa ihjäl.
+ Jag bytte tillbaka till min iphone idag.
+ Mammas pannkakor.
+ Hoodtröjor i storlek XXL.
+ Livet är en shlager med Sofia.

- En fortsatt besvikelse.

Ligger i soffan och funderar på om jag ska plugga eller hoppa in i duschen. Det andra låter mer lockande. Ska nog skämma bort mig själv med lite hemmaspa ikväll. Smörja in mig i miljoner olika krämer och fixa naglarna :-)

Fler och fler börjar få sina värdfamiljer i USA.
Jag börjar bli lite smått otålig.
Även om jag inte är riktigt redo för det så är jag fortfarande väldigt nyfiken på vilka jag ska få bo hos.
Kommer dom ha barn? Barn i min ålder? Stor stad? Liten stad? Stor skola? Eller en så liten så alla verkligen känner alla?
Frågorna är många och just nu finns det inga svar alls.
Jag har alltid varit nyfiken av mig och just nu är det värre än vanligt. hahah.

Puss!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0